Kosmetyki

by - 4/19/2016

Witajcie w kolejnym poście! Wiecie za co najbardziej kocham wiosnę? Za to, że wszystko budzi się do życia łącznie ze mną. Dzisiaj zaprezentuje wam kosmetyki, które szczerze mówiąc kupiłam dość niedawno i od razu je pokochałam. To nie znaczy jednak, że są one dla wszystkich, jednak jeśli tak jak ja borykacie się z różnymi problemami skórnymi, czy nie możecie poradzić sobie z niesfornymi włosami możecie je wypróbować i powiedzieć mi, czy tak samo wam pomagają.





1. KALLOS SILK. Maska do włosów z wyciągiem oleju oliwkowego i białka jedwabiu do suchych, martwych włosów.
Cena ok. 10-18 zł
Skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Olea Europaea Oil, Citric Acid, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Propylene Glycol, Parfum, Sericin, Benzyl Alkohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.
Woda, tradycyjny środek powierzchniowo czynny/emulgator, drugi środek p.cz./konserwant/substancja antystatyczna, oliwa, regulator pH, rozpuszczalnik/emolient, emolient, rozpuszczalnik/nawilżacz, zapach, jedwab – antystatyk, silne konserwanty.
Jak widzicie skład jest dość krótki, ze względu na zawartość silikonów, ja ją nakładam od ucha w dół. Wg mnie zapach jest bardzo chemiczny, nie czuć go na włosach co mogę uznać za plus, inaczej nie wytrzymałabym z workiem foliowym i ręcznikiem na głowie 20 minut. Producent pisze, że należy ją trzymać 5 minut. Osobiście uważam, że aby składniki maski wchłonęły się we włosy należy trzymać ją dłużej, chociaż gdy spłukałam po 5 minutach nie było różnicy. Włosy były gładkie, sprężyste, nie puszyły się, nie miałam przysłowiowego siana na głowie. Mogę ją polecić osobom, które mają zniszczone włosy. Efekt po tej masce mi się spodobał dlatego, gdy mi się skończy zamierzam wypróbować resztę masek tej firmy.

2. OLEJEK Z DRZEWA HERBACIANEGO.
Cena ok. 5-10 zł
Każda z nas powinna mieć go w swojej łazience. Dlaczego? Jest to silny i skuteczny antyseptyk.
Olejek z drzewa herbacianego ma wszechstronne zastosowanie. Stosuje się go bezpośrednio na skórę, w rozcieńczeniu i jako dodatek do kosmetyków, do prania, a także w aromaterapii. Polecany jest:

  • przy problemach skórnych
  • przy problemach jamy ustnej i paradontozie
  • przy infekcjach i chorobach górnych dróg oddechowych
  • przeciwko owadom
  • do pielęgnacji stóp
  • do prania jako środek odkażający, np. dziecięce pieluszki 
Olejek ten ma przede wszystkim działanie przeciwbakteryjne i przeciwwirusowe. Olejek z drzewa herbacianego łatwo przenika przez skórę i działa bakteriobójczo na bakterie beztlenowe wywołujące zmiany trądzikowe. Z tego powodu firmy kosmetyczne wykorzystują go często jako składnik preparatów do pielęgnacji skóry trądzikowej, takich jak żele do oczyszczania twarzy, toniki czy kremy pielęgnacyjne. Można go więc samemu dodać do ulubionego kremu lub toniku, lub jedną – dwie krople zmieszać z ulubionym olejem i nałożyć na skórę. Sama używam go od paru miesięcy i mogę stwierdzić, że na prawdę mi pomaga. Zawsze, gdy nadchodzi miesiączka na mojej twarzy jest wysyp, szybko sięgam po ten olejek i po paru dniach trądzik jest o wiele mniejszy. Na prawdę polecam! Tylko uważajcie, ponieważ może wysuszyć skórę, radzę także przyzwyczaić się do jego zapachu. ;)

3. GARNIER FRUCTIS OIL REPAIR 3. Odżywka do włosów.
Cena ok. 12 zł (Ja ją kupiłam w Rossmanie po przecenie za ok. 7 zł)

Odżywka zawiera w swoim składzie silikony, dlatego ja stosują ją co drugie mycie. Dobrze się ją nakłada, ma piękny zapach, który utrzymuje się na włosach dość długo. Po jej zastosowaniu włosy są gładkie, miękkie, miłe w dotyku i bardzo dobrze się układają. Ponadto pięknie błyszczą, a przy regularnym stosowaniu włosy są widocznie nawilżone i odżywione, zregenerowane oraz wzmocnione. Kosmetyk ułatwia rozczesywanie włosów i jest bardzo wydajny. Szczerze polecam!

4. ZIAJA. MASŁO KAKAOWE. Krem do cery normalnej i suchej.
Cena ok. 4 zł w Rossmanie
Odżywczy krem do pielęgnacji twarzy. Zawiera masło kakaowe i witaminę E. Polecany do pielęgnacji skóry normalnej i suchej. Dostarcza skórze cennych substancji odżywczych. Regeneruje, wygładza i działa ochronnie na naskórek. Nawilża skórę i zapobiega nadmiernej utracie wody.
Skutecznie łagodzi podrażnienia.
Regularnie stosowany przywraca skórze piękny wygląd i wyraźnie poprawia jej koloryt.
Pozwala na długo zachować brązowy odcień opalenizny. Sama używam go od jakiegoś czasu i dzięki niemu moja skóra jest dobrze nawilżona, poprawił się jej koloryt i szybciej się goi. Nie zapycha, nie podrażnia oczu, ma bardzo ładny zapach i dobrze natłuszcza skórę. Myślę, że na prawdę jest godny polecenia.

To wszystko na dzisiaj moi drodzy. Jestem ciekawa, czy zainteresowaliście się którymś z tych produktów i zamierzacie go wypróbować, a może już go macie? Jak u was się sprawdza? Czekam na wasze opinie i komentarze. Buziaki, nolenka.

You May Also Like

0 komentarze