Witam.

by - 4/12/2016



Cześć! Na początek chcę się przedstawić. Mówcie mi nolenka! Skoro to czytacie pewnie jesteście ciekawi dlaczego owy blog powstał. Otóż chciałabym się z wami podzielić swoją wiedzą, doświadczeniami i innymi ciekawostkami. Blog jest skierowany do osób nastoletnich, lecz nie tylko. Co na nim znajdziecie? Opowiem wam o ciekawych kosmetykach, makijażu, modzie, literaturze, sporcie i tym jak poradzić sobie w wieku dojrzewania! Tak, ja też go przechodzę i wiem jak jest nam wszystkim ciężko. Zamieszczę tutaj porady dotyczące miłosnego zauroczenia, szkoły, problemów i tego jak sprawić, aby nasze życie było prostsze. Wiem, że takich blogów jest mnóstwo jednak moją pasją jest pisanie i chcę się w tym sprawdzać. Miejmy nadzieję, że grono osób czytających bloga będzie coraz większe. Już w następnym poście opowiem wam o tym, jak poradzić sobie W TE DNI. Tak! Post będzie skierowany szczególnie dla dziewczyn, ale przecież nasi chłopcy też mogą się wiele nauczyć! Dzisiaj przedstawię wam ZSZYWKOWE INSPIRACJE. Zapraszam do oglądania zdjęć! 

...
white & pink

...
...

...

>><<

...

'''

http://img.zszywka.pl/0/0566/w_7528/moda-damska/xoxo.jpg

Boyfriendy

...

...

ja też chcę takie !!!! :c

><><><

```

...

Adidas<3

...

<3

...

````

***

Prosta stylizacja

Cudna <3

cudna

...

To wszystko! Mam nadzieję, że podobają wam się obrazki. Powiedzcie mi jaki jest wasz styl ubierania się, wybieracie to co modne, czy raczej preferujecie oryginalność i swój własny look? Piszcie w komentarzach. Buziaki!
Pozdrawiam. - nolenka

You May Also Like

1 komentarze