Jak pozbyć się trądziku?

by - 9/11/2018

Cześć kochani! Dawno mnie tu nie było, ale co miałam na to poradzić, niestety miałam taką sytuację, że czasu zabrakło na blogowanie. Już wam to wynagradzam i piszę nowy post. Jak pozbyć się trądziku, pewnie wiele czytaliście postów o tym temacie na innych blogach, nie martwcie się, bo ja też. Tylko, że nadal do końca nie wszystko się na mnie sprawdziło. Jedyne co, to mogę podać wam kilka produktów, z których ja korzystałam i na jakiś czas uporałam się z trądzikiem, gdyby nie to, że za długo przebywałam  na słońcu i po prostu pojawił się znowu, jak grom z jasnego nieba! Nie ważne, skupmy się na tych kosmetykach!
Pierwszym z nich był ACNE-DERM. Jest to preparat, który ma działanie przeciwtrądzikowe i wybielające skórę w przypadku jej przebarwienia.
Zawiera:
- Kwas azelainowy 20%
Działanie przeciwtrądzikowe: Kwas azelainowy działa przeciwbakteryjnie, szczególnie na bakterie Propionibacterium acnes, które mają wpływ na rozwój trądziku. Ponadto kwas azelainowy zmniejsza liczbę mikrozaskórników, w wyniku normalizacji procesu powstawania keratyny oraz hamowania nadmiernego rogowacenia naskórka.
Działanie wybielające: Kwas azelainowy dzięki zdolności hamowania aktywności tyrozynazy oraz enzymów mitochondrialnych, hamuje wzrost i nadczynność komórek barwnikowych skóry (melanocytów).
- Glicerol – silnie nawilża i zmiękcza skórę.

Ja go stosowałam dwa razy dziennie, rano i wieczorem na dokładnie umytą i osuszoną skórę. Podczas nakładania kremu należy chronić oczy, usta oraz błony śluzowe oraz musicie pamiętać o kremie ochronnym z filtrami UVA na twarz, ponieważ promieniowanie słoneczne może nasilać zmiany trądzikowe i powodować ponowne przebarwienia skóry. Podczas stosowania tego kremu nie nakładałam makijażu, chociaż wyglądałam okropnie musiałam to przetrwać i chodzić bez makijażu. Po około trzech miesiącach moja skóra była bez skazu, nie wyskakiwały nowe pryszcze, przebarwienia się zmniejszyły i twarz wyglądała bardzo ładnie.

Krem ten w aptekach kosztuje około 25 zł.

Po tym jak przestałam brać antykoncepcję trądzik uderzył ze zdwojoną mocą. Nawet acne-derm, który zawsze mi pomagał nie potrafił sobie z nim poradzić, stwierdziłam, dobra, trzeba to zrobić inaczej. Na stronie ekobieca.pl zamówiłam Biocosmetics - Glinka zielona do cery tłustej, łojotokowej, trądzikowej i mieszanej za 9 zł, Biotar Mydło dziegciowe za 8 zł, Bania Agafii Kąpiel Agafii Maska do twarzy dziegciowa oczyszczająca za 7 zł oraz Nacomi Olej z nasion konopii za 9 zł.
 Biocosmetics- Glinka zielona do cery tustej, Å‚ojotokowej, trÄ…dzikowej i mieszanej, 100gBiotar MydÅ‚o Dziegciowe, 140 gBania Agafii KÄ…piel Agafii Maska Do Twarzy Dziegciowa OczyszczajÄ…ca, 100 mlNacomi Olej z nasion konopi 30ml
Tych produktów używałam w następujący sposób:
Rano myłam twarz mydłem dziegciowym, uwaga, ponieważ ma odstraszający zapach, chociaż dla mnie nie był taki straszny. Następnie na osuszoną skórę (wycierałam twarz ręcznikiem kuchennym, aby zapobiec powstawaniu bakterii z ręcznika takiego zwykłego) nakładałam olej z nasion konopii i to był mój cały makijaż. Następnie wieczorem przemywałam wodą twarz, nakładałam raz glinkę zieloną, na zmianę z maseczką dziegciową z Banii Agafii, potem zmywałam maseczkę i myłam twarz mydłem i na sam koniec na skórę lądował ten olej. I tak codziennie przez dwa, trzy tygodnie. Moja skóra się uspokoiła i po miesiącu nie było widać śladów po trądziku. Byłam zachwycona, ponieważ zniknął całkowicie, a przebarwienia się zmniejszyły.

Teraz moja pielęgnacja wygląda troszeczkę inaczej, dalej używam tych masek, lecz codziennie rano i wieczorem smaruję twarz kremem z ziajii.

ZIAJA OCZYSZCZANIE KREM KWAS MIGDAŁOWY NA NOC
ZIAJA OCZYSZCZANIE KREM KWAS MIGDAŁOWY NA NOC 50ML
Kosztuje on około 10-15 zł w apcete i na prawdę pomaga mi oczyścić moją skórę z trądziku. Do tego używam też na wieczór żelu oczyszczającego z tej samej serii i skóra wygląda o wiele lepiej. 
ZIAJA ŻEL MYJĄCY NORMALIZUJĄCY LIŚCIE MANUKA 200ML
(zdjęcia pochodzą z grafika google)
Na koniec chcę wam przekazać tylko jedną radę. Nie patrzcie na to, co komu pomogło w walce z trądzikiem. Wypróbujcie na sobie te kosmetyki i wtedy się dowiecie, czy wam też one pomogą, ponieważ każda skóra jest inna i inaczej zareaguje na dany produkt. Musicie próbować, aż traficie na ten, który wam pomoże. Jeżeli nie, to może spójrzcie na to, czym się odżywiacie, czy ćwiczycie, a może jecie same fast foody? Zdrowa dieta również jest bardzo ważna. Mam nadzieję, że jeżeli macie problemy z trądzikiem ten post wam pomoże, a jeśli sobie poradziliście z tym cholerstwem, to piszcie w komentarzach co wam pomogło. Jestem ciekawa również, czy stosowaliście niektóre z tych kosmetyków i jak u was się one sprawdziły? Napiszcie w komentarzu swoją opinie!

Pozdrawiam was cieplutko! 

You May Also Like

0 komentarze