Pielęgnacja

by - 2/13/2019

Witajcie kochani po dłuuuższej przerwie. Wiem, wiem. Zaniedbałam bloga, niestety studia dają w kość. Na szczęście jestem już po sesji, oczywiście wszystko zdane. Witam czwarty semestr! :) Za to wynagradzam wam moją nieobecność nowym wyglądem bloga, jak się podoba? Mam nadzieję, że wypowiecie się w komentarzach. Jestem ciekawa waszych opinii.

Zatem przejdźmy do meritum posta. Chciałabym wam przedstawić dzisiaj moją pielęgnację twrzy i włosów, która od jakiegoś czasu ubiegła zmianie. Przedstawię wam ją w kilku krokach.


Zacznijmy od twarzy. Moja skóra jest wrażliwa, podatna na trądzik i często przesuszona.
Pielęgnacja wieczorem wygląda następująco:
Zmywam makijaż płynem micelarnym od Nivea
Płyn bardzo dobrze oczyszcza twarz z makijażu, nie podrażnia przy tym oczu
Następnie stosuję peeling na czyszczoną skórę twarzy, Peeling jest z Isany
Po nim myję twarz pianką z Eco lab, na zmianę oczyszczającą i nawilżającą
 Po piankach nakładam na noc maseczkę z witaminą C
Rano zmywam maseczkę z twarzy myjąc ją letnią wodą, następnie idzie w ruch jedna z pianek, na osuszoną twarz ląduje niezastąpiony krem firmy Miya
Krem ma piękny kokosowy zapach, szybko się wchłania i dobrze nawilża twarz.
Dzięki niemu jest ona gotowa do zrobienia makijażu.


Pielęgnacja włosów wygląda tak:

Myję włosy szamponem Head&Schoulders na zmianę z szamponem z Petal Fresh
Później na włosach ląduje Olejek w kremie Elseve
Dobrze nawilża włosy, są po nim błyszczące, szybko się je rozczesuje i wyglądają zdrowo
Po nim spryskuje włosy dwufazowym eliksirem również z Elseve
Dzięki niemu włosy są pod ochroną, gdy je prostuję czy suszę, zyskują dodatkowe nawilżenie
  
Przepraszam was za jakość zdjęć, ale mój telefon płata mi figle, chociaż zdjęcia robione są w sztucznym świetle. Jak widzicie cała moja pielęgnacja włosów i twarzy jest dość prosta, mało skomplikowana i raczej nie wymaga wielkiego budżetu. Produkty się u mnie sprawdzają i dzięki nim moja twarz jeszcze nigdy nie była taka nawilżona i zdrowo wyglądająca, a moje włosy są miłe w dotyku, końcówki się nie rozdwajają, są lekkie i nawilżone.
Może komuś się przyda ten post i również będzie chciał wypróbować te produkty, dajcie znać, których również używacie, lub które zamierzacie przetestować.
Miłego wieczoru,
nolenka

You May Also Like

0 komentarze