Nowe łupy książkowe

by - 2/15/2018

Cześć! Jestem osobą, która uwielbia czytać książki i nie może się obejść bez tego. Na prawdę, uwielbiam to! Przeczytałam już ich tyle, że nie zliczę. Ostatnio zakupiłam kolejne do swojej kolekcji. Jeżeli jesteście ciekawi jakie, to zapraszam do czytania dalszej części postu.





Najświeższym zakupem jest książka Reginy Brett "Kochaj". Tak bardzo ją chciałam mieć i w końcu się udało, ponieważ kupiłam ją na wyprzedaży w Biedronce za 25 zł. Przyszłam do domu i od razu zaczęłam czytać. Już od pierwszej strony uświadomiłam sobie to, jak bardzo utożsamiam się z autorką. Jeżeli jesteś osobą, która nie ma pewności siebie, czuje się samotna, nie kochana, lub nie potrafisz siebie pokochać, to ta książka jest dla ciebie. Jest też dla osób, które doświadczyły wiele złego w swoim życiu. Pomaga się wydostać z rozpaczy, z dna. Ci którzy przeczytali, na pewno poczuli po tym ulgę. Te lekcje uświadomiły mi, że w życiu nie przytrafiają się nam tylko same dobre rzeczy, jest też wiele złych, ale te złe są po coś. Wydarzyły się, ponieważ miało tak być. I z tych złych powinniśmy wyciągnąć wnioski i potraktować je jako cenne lekcje życia, które jeszcze nie jeden raz nam przypomną, że byliśmy w stanie uporać się z przeciwnościami losu, dlatego jesteśmy teraz tacy silni. Serdecznie polecam tobie przeczytać książkę Reginy Brett i nie tylko, ponieważ autorka ma w swojej kolekcji, również inne dobre pozycje do przeczytania.


Wcześniej jednak zamówiłam przedpremierowo książkę "Komisarz". Z racji tego, że wcześniejszy bestseller autorki Pauliny Świst "Prokurator" bardzo mi się spodobał stwierdziłam, że zamówię również i tą książkę. Nie przeczytałam jej jeszcze do końca, ale mogę powiedzieć tyle, że wciąga, akcja powoli się rozkręca i jestem ciekawa co dalej. Niestety przez studia jestem w tyle z czytaniem. Po sesji powrócę do historii przystojnego komisarza. Jeżeli lubicie czytać kryminały, romanse to książka jest idealna dla was. Tylko uważajcie, bo język jest dość ostry. ;)


Następnym łupem jest książka, którą dostałam wspólnie z moim chłopakiem na Święta Bożego narodzenia w prezencie od jego mamy. Jej tytuł to "W godzinie śmierci" i jest to dziewiąta część, liczącej obecnie trzynaście powieści, kryminalnej serii brytyjskiego autora i dramatopisarza Petera Jamesa. Jeszcze jej nie przeczytałam, więc nie mogę powiedzieć jakie mam o niej zdanie, natomiast jeżeli lubicie kryminały jest idealna dla was.


To wszystko co chciałam przekazać w dzisiejszym poście. Mam nadzieję, że również lubicie czytać książki tak jak ja. Czy znacie pozycje, które wyżej wymieniłam, lub bardzo chcecie je zdobyć, a może w ogóle o nich nie słyszeliście? Na odpowiedzi czekam w komentarzach. Jeżeli chcecie wiedzieć o każdym następnym poście, obserwujcie mnie poprzez e-mail. O czym chcielibyście przeczytać w następnym poście? Jestem ciekawa waszych propozycji. 



Pozdrawiam, buziaki. 💗

You May Also Like

3 komentarze