Włosowa pielęgnacja na jesień

by - 9/27/2017

Witajcie po dłuższej przerwie. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moje plany pielęgnacyjne na jesień, a konkretnie chodzi mi o lepsze dbanie o moje włosy. Często męczę je prostownicą, bo nie lubię jak się kręcą, ale chyba powoli zaczynam się przyzwyczajać do moich loczków. Stwierdziłam, że w końcu muszę zacząć dbać o moje włosy. Kiedyś były w opłakanym stanie, teraz pozostały jedynie rozdwojone końcówki, są suche, puszą się i nie wyglądają zbyt zdrowo. Dlatego chcę wam pokazać jakich produktów zamierzam zacząć używać.

Po pierwsze: SZAMPON bez SLS i SLES.
Potrzebuję szamponu, który nie będzie mieć w składzie silnych detergentów typu Sodium Lauryl Sulfate i Sodium Laureth Sulfate, te są już na drugim miejscu w prawie każdym drogeryjnym szamponie. Preferuję wybrać szampon dla dzieci Babydreams z Rossmana, kosztuje około 6 zł i ma dobry skład.

zdjęcie pochodzi z grafiki Google


Następnym krokiem będzie oczywiście odżywka do włosów. Najlepszym wyborem będzie kosmetyk, który nie będzie mieć w składzie Sodium Chloride, alkoholu i silnych detergentów. Ja zamierzam kupić jedną z odżywek L'biotica, Biovax np. "Do włosów suchych i zniszczonych", czy "Argan, makadamia, kokos", kosztują około 15 zł.

zdjęcie pochodzi z grafiki Google


Zamiast odżywki raz, czy dwa razy w tygodniu zamierzam nakładać na włosy maskę. Oczywiście polecam Wam maski Kallos, jednak mają one w swoim składzie silikony, preferuję maskę Ziaja, maska do włosów z Kozim Mlekiem, zawiera ona keratynę, która działa cuda na moich włosach, a cena też jest bardzo interesująca, ponieważ kosztuje około 8 zł.

zdjęcie z grafiki Google

Oczywiście, oprócz podstawowej pielęgnacji moich kłaczków, zamierzam także zacząć olejować moje włosy. Do olejowania nada się nawet najzwyklejsza oliwka dla dzieci, ja akurat zakupiłam niedawno olej Macadamia. Jak będę olejować włosy? Przed myciem należy nałożyć na włosy olejek, zawijam włosy w ręcznik i pozostawiam je na pół godziny - godzinę, następnie myję je szamponem. 
Dzięki olejowaniu włosy stają się zdrowsze, błyszczące, mniej się puszą i są bardziej nawilżone. 

Mam nadzieję, że uda mi się przestrzegać mojej pielęgnacji i w końcu będę mogła pokazać efekty na moich włosach jakie będą po zastosowaniu odpowiednich kosmetyków. Jeżeli również chcecie zadbać o włosy, to polecam Wam taką pielęgnację, oczywiście każdy ma inne włosy i mogą Wam nie przypaść do gustu te oto kosmetyki. Jestem ciekawa jaką wy stosujecie pielęgnację na swoich włosach i czy jesteście zadowolone z ich wyglądu? Piszcie w komentarzach. :) 

Pozdrawiam, nolenka. 

You May Also Like

1 komentarze