Jestem ambasadorką o.b.®

by - 11/14/2016

Tak jak w tytule chciałabym wam dzisiaj opowiedzieć o kampanii o.b, w której wzięłam udział i zostałam wybrana na ambasadorkę. Na stronie https://obzyjpelniazycia.pl/ możecie się zalogować i korzystać z portalu. Rozmawiamy tam o higienie intymnej, okresie, tamponach oraz o tym, jak także w „te dni” w miesiącu, żyć pełnią życia. Ja wypełniłam tylko ankietę na ten temat, zalogowałam się i po paru dniach przyszedł do mnie e-mail, że zostałam wybrana! Wiecie jak się ucieszyłam? Zawsze chciałam wziąć udział w takiej kampanii, a teraz mam szansę. To nowe doświadczenie dla mnie. Tak więc przysłano mi paczkę ambasadorską. Wygląda ona tak:




wybaczcie za jakość zdjęć, robiłam je telefonem
 
Pudełko jest bardzo starannie i porządnie wykonane. W środku znajduje się karteczka i co nie co dla mnie. Oczywiście są to tampony. Jestem osobą, która nie wstydzi się mówić o takich rzeczach. Dla mnie nie ma tematów tabu. Jestem osobą otwartą. Dlatego nie rozumiem niektórych dziewczyn, które wstydzą się mówić o miesiączce, podpaskach, tamponach i innych rzeczach z nią związanych, to wszystko jest rzeczą naturalną, tak samo seks, czy inne intymne sprawy. Ze swoim chłopakiem rozmawiamy o wielu ważnych sprawach, jesteśmy ze sobą szczerzy i ufamy sobie. Warto mieć taką osobę, z którą można porozmawiać o wszystkim. Wiem też, że mogę zwierzyć się swojej mamie, jest ona typem żartownisia, czyli zawsze takie poważne rozmowy obraca w żart, dlatego atmosfera jest luźna i wiem, że mogę z nią porozmawiać na każdy temat.
Właśnie ta kampania została stworzona po to, aby można było mówić otwarcie o miesiączce, abyśmy cieszyły się aktywnością, nie wstydziły się tego, że jesteśmy kobietami! Jeżeli ty także chcesz do nas dołączyć zarejestruj się na stronie i śledź całą kampanię.
Z racji tego, że jestem ambasadorką mam za zadanie pisać raporty, uświadamiać swoje koleżanki oraz rozdawać próbki. Mogę także nominować dziewczyny do zostania ową ambasadorką, muszę jedynie posiadać jej e-mail. Może i ty chcesz nią zostać? Napisz do mnie, a ja postaram się zrobić co w mojej mocy. Jeżeli jesteście zainteresowane piszcie w komentarzach, a może i wy powiecie mi, czy warto używać tamponów, czy może wolicie podpaski? Czekam na waszą opinię.
#obzyjpelniazycia
Pozdrawiam! :)

You May Also Like

0 komentarze