DDOB WIOSENNY TAG

by - 6/07/2016

Witajcie z racji tego, że jako blogerka także korzystam ze strony DDOB postanowiłam skorzystać z wiosennego tagu i odpowiedzieć na pytania zadane przez innych blogerów.

1. Nowy rok czy rozpoczęcie wiosny lepszy na zmiany?   - Natalia z bloga To Find Yourself
Uważam, że jedno i drugie! Postanowienia noworoczne mogą się zamienić na postanowienia związane z rozpoczęciem wiosny. Jak wiemy o tej porze roku wszystko budzi się do życia, także i my! 

2. Co uważasz o stwierdzeniu "na wiosnę wszystko rodzi się na nowo" i czy wg Ciebie to stwierdzenie odnosi się tylko do przyrody? - Anonimowa autorka z bloga Mój Mały świat
 Jak napisałam wyżej, uważam, że nie odnosi się to tylko do przyrody. Każdy z nas jest jakiś weselszy, ma więcej energii i częściej się uśmiecha, gdy nadchodzi wiosna.

  
3. Co, według Ciebie, jest hitem tej wiosny?  - Klaudia z bloga Ayuna
Kolor pomarańczowy! Orange is the new black...?
4. Czy przeprowadzasz u siebie wiosenne porządki w szafie? - Magda z bloga Kin-Jello
 Czasami tak, jednak zawsze robię porządki na lato i zimę.

5. Czy masz jakieś ciekawe wspomnienie, które wydarzyło się akurat w tą porę roku? - Asia z bloga Asia Janiszewska
 Co roku w kwietniu są moje urodziny, więc zawsze jest ciekawie.

6. Z czym kojarzą Ci się wakacje? (zapachy, widoki, piosenki)  -Zuza z bloga Dark Blonde
 Wakacje kojarzą mi się z zapachem powietrza tuż po burzy, ze smakiem lodów waniliowych czy czekoladowych, z widokiem na zachód słońca nad morzem i z hitami na lato.

7. Jak uważasz: czy fotografia, podstawowa wiedza na jej temat jest potrzebna do prowadzenia bloga? I jakie masz zdanie na temat fotografii w blogosferze? - Paulina z bloga Lovett Lov
Uważam, że odrobina wiedzy na ten temat nie zaszkodzi. Fotografia w blogosferze jest bardzo popularna. Nie mam nic przeciwko temu. Posty wydają się milsze dla oka, gdy znajdziemy na nich ładne zdjęcia. 

8. Skąd czerpiesz wiosenne inspiracje? - ekipa DDOB
Wiosenne inspiracje czerpię ze strony DDOB, ale także z instagrama, czy ze zszywki. 

9. Co zawsze musi znajdować się w Twojej szafie z ubraniami? - Paula z bloga My Little World
 Przede wszystkim wygodne spodnie jeansowe, ciepła kurtka zimowa, bo jestem zmarzluchem, oraz dużo bluzek.

10. Jakie stawiasz sobie cele na wiosnę? - Ola z bloga Ola Brzeska
 Od kwietnia chodzę na siłownię, więc stawiam sobie za cel ładne ciało w stroju kąpielowym, ale także postanowiłam mieć dobre oceny na koniec roku. 

11. Co myślisz o coraz popularniejszym  trendzie wiosennym na spodnie typu cullote? - Julia Janulewicz
Szczerze mówiąc nie słyszałam o takim typie spodni, dziękuje wujku google.
Myślę, że sama raczej bym ich nie założyła.

12. Jakie plany na wakacje 2016? :) - Weronika Klonowska
Praca, praca, praca!

You May Also Like

4 komentarze